AUTA ELEKTRYCZNE EMITUJĄ WIĘCEJ CO2?! SILNIKI SPALNOWE SĄ LEPSZE OD TOKSYCZNYCH AKUMULATORÓW?
Rób zakupy z cashbackiem Letyshops – https://letyshops.onelink.me/HKO3/202j6p6u
Zainstaluj wtyczkę Letyshops – http://bit.ly/3Tl5R1G
FILM ZAWIERA WSTAWKĘ SPONSORA
Czy samochody elektryczne rzeczywiście są zasilane prądem, który jest z odnawialnych źródeł energii? Komu zależy na sprzedaży aut elektrycznych, a kto pragnie sprzedaży aut spalinowych? Czy auta elektryczne emitują mniej CO2 od aut spalinowych?
Źródła: https://www.tvp.info/64268405/samochody-elektryczne-krzysztof-holowczyc-i-zbigniew-
ziobro-negatywnie-o-planach-ue
https://e.autokult.pl/holek-odplynal-mowiac-o-elektrykach-zasiegi-jak-tylko-dajesz-prawdziwie-gazu-
to-maleja-dwukrotnie,6829679438596608a
https://300gospodarka.pl/analizy/nawet-w-polsce-samochod-elektryczny-emituje-mniej-co2-niz-
inne-auta-wiemy-bo-sprawdzilismy
https://polskieradio24.pl/5/1222/artykul/3065281,burza-po-slowach-holowczyca-o-elektrykach-
ekspert-moga-powodowac-emisje-jak-auta-spalinowe
https://wrc.net.pl/kw-samochody-elektryczne-bardziej-szkodliwe-dla-srodowiska-niz-spalinowe-kto-
by-pomyslal
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Zmuszają ludzi do przesiadki na auta elektryczne ale sami sobie latają samolotami zamiast jechać elektrykiem te 1500km – niech lepiej zaczną od siebie i niech dają przykład
A co grzeje w zimie w elektryku .
Elektryki są do dupy, tak jak sto lat temu. Gówniany wynalazek.
Nowy samochód z fabryczną instalacją LPG jest najtańszy w przeliczeniu na przejechane kilometry
Zeby elektryki mialy sens….lepsze elektrownie i aku…ciekawe, ze solina nie produkuje…
Czy elektryki są lepsze od spalinowych aut? Nie, a czy są gorsze, nie, są inne. Założenia o zmianach w transporcie mają pewne cele i to one tak naprawdę mają kształtować rynek samochodowy, czy w 2035 znikną auta spalinowe, nie. Więc po co ta cała burza, jak nie wiadomo o co chodzi… A teraz co dzieje się w świecie, buduje się Orca, pochłaniacz CO2, i stosuje się różne metody odzyskania C i O . Skuteczność w tej dziedzinie jest coraz lepsza. Czy kupił bym elektryka, nie i wyjaśnię dlaczego, 1 brak taniego niezależnego źródła ładowania. 2 wysoki koszt auta. 3 relatywnie niskie zarobki, żeby myśleć o kupowaniu nowego auta co 5 lat, chyba tyle wynosi żywotność baterii.
Na chwilę obecną elektryki nie są tańsze ani lepsze od samochodu spalinowych.
Są znacznie droższe w zakupie mimo dopłat i fikcyjnego zawyżania cen samochodu spalinowych do tego coraz częściej koncerny wymyślają jakieś serwisy regularne płynów chłodniczych nie chłodniczych za grube tysiące złotych jakość elektryków znacząco spada. Za tym z pewnością pójdzie częstotliwość usterek abyście serwisem opłacało 😉
Największą bolączką są akumulatory w jakie one są wyposażone. Ciężkie, często duże wcale nie na jakieś ogromne zasięgi i nie da się nimi agresywnie pojechać bo zasięg spada nawet dwukrotnie i więcej, a zimą to już w ogóle nieporozumienie z ich zasięgiem. Jak wejdą wodorowe zasilania elektryków to może będzie miało to sens.
Produkcja elektryków angażuje inne części gospodarki niż spalinowe. To też jest produkt komercyjny. Osobiście mam gdzieś to, kto czym jeździ i ile emituje CO2.
Więcej alergii i niewyjaśnionych przyczyn napromieniowania.
Kogo jest stać na kupno auta elektrycznego? Jak zwykle po dupie dostaną mniej zamożni. Znów będzie bieda. Osobiście znam "ekologów" jeżdżących spaliniakami. Bez sensu.
Ile wziął w łapę cho)owczych. Bo podobny z charakteru jest do Tuska
Po prostu samochód stanie się dobrem luksusowym i nasili się zjawisko wykluczenia komunikacyjnego w mniejszych miejscowościach bez zbiorowej komunikacji.
Dziękuję.
Bo tak Hołek powiedział? Mądrzejsi ludzie to policzyli i tak nie jest. Hołek ma sentyment do spalinówek. Jest nieobiektywny.
Ale pewnie nawet po 2035 roku można będzie sprowadzać auta spalinowe z innych krajów jako używane? Tygodniowe auto, to już auto używane. Będzie trudniej, ale myślę że Naród sobie poradzi z absurdem rządzących 😉
Sugeruje likwidacje ue lub wystapienie z tego kolchozu na rzecz innego zdrowego psychicznie ukladu! Jezeli takiego nie ma to trzeba zaczac go budowac zeby moc zarzadzac zyciem wg zasad rynkowych a nie pseudotroski eurokratow o srodowisko!!! Przyklad elektrykow jest dobitnym przykladem ze nie chodzi o zadna troske o srodowisko i jego komponenty tylko o ideologiczny biznes i walke o docelowe wplywy.
A ja mowie stop elektrykom!!! Nieekonomiczne, nieekologiczne, sluza wylacznie przekierowaniu przeplywu gotowki od producentow spaliniakow do producentow energetyczniakow.
Moj samochod na gaz 100km robi za 25zl bez potrzeby zuzywania pradu z zewnetrznej stacji ladujacej do ktorej energia musi byc doprowadzona a wczesniej wyprodukowana w mega zwiekszonych ilosciach. Strasza nas wylaczaniem pradu, limitami energii, winduja jej ceny w gora i…reklamuja energomobilnosc🤣 to dobry temat na kabaret a nie budowanie odpowiedzialnej rzeczywistosci.
Likwidacja aut spalinowych w czasie kryzysu energetycznego? Kupy się nie trzyma…Dzięki za kolejny raport. Pozdrawiam👍
Oczywiscie, ze elektryk jest gorszy – glowny cel wpychania nam ich do gardel to chec kontroli spoleczenstwa w ramach agenda 2030. Glowny 'ekonomista' pisowskiego orlenu idacego w takt tego co gra klaus schwab juz mowi, ze surowcow nie starczy by kazdy mogl miec auto. Wychodzi z teza, ze tak naprade nie wiele osob chce posiadac auta (ach ta propaganda wef – nie znam nikogo kto by nie chcial) kazdy wrecz z niecierpliwoscia czeka na auto jako usluge. Life as a service ma byc glownym fundametem agenda 2030.. Nikt nie moze posiadac niczego w imie dobra planety – tak oto ekologizm stal sie e-(ko) komunizmem. Tymczasem nie jest prawda, ze rozwoj silnikow napotkal przeszkode: Astron Aerospace opracowal przelomowy silnik ktory ma ZEROWA emisje rzekomo szkodliwych gazow. Szach Mat klaus!: 'A New Internal Combustion Engine Produces Nearly Zero Harmful Emissions' Its creators call it the 'ultimate range extender'.' Portal interestingengineering: a-new-internal-combustion-engine-produces-nearly-zero-harmful-emissions
Hołowczyc mówił jak się pali tak samochód oraz jakie pole elektromagnetyczne w nim dziala
W Polsce będzie program rower +😆
Energi odnawialnej obecnie w Polsce jest ok. 20% a sam.elektrycznych sporo poniżej 1% Energi odnawialnej przybywa co najmniej 10 razy więcej niż tępo przyrostu sam. elektrycznych. Uważam wiec ze jest to dobry kierunek. A Ty co sądzisz !
Elektryki to g… Tylko wodór nas może ocalić.
Tak, auta elektryczne są, mniej emisyjne niż auta spalinowe, co nie oznacza że można je nazywać słowem " bezemisyjne ".
Sprawność silnika elektrycznego to 99% a nowoczesnego spalinowego 40-50% 🤷🏼♂️🤦🏾😆
Wg silnik spalinowy przypomina stary zegar z tymi jego trybami, łańcuchami rozrzadu(mechanika głowicy to 💩) i w dobie smartfonów to zwyczajnie WSTYD 🤷🏼♂️
Jak bym chcial byc EKO to bym trawe wpierdalał… mam auto elektryczne bo nie płacę za ladowanie. 10tys km ZA DARMO…..
Pracuję jako strażak w PSP, i procedury są jasne co do gaszenia aut elektrycznych, wkładamy do szczelnego kontenera wypełnionego wodą na 24 godz., ponieważ dochodzi do ponownego zapłonu ogniw. Takie kontenery są 3 w Polsce. Zapłon auta elektrycznego nie musi być spowodowany reakcją w bateriach, ale np. czynnikiem ludzkim, na ten moment jest to bardzo duży problem dla strażaków ponieważ istnieje możliwość porażenia prądem podczas gaszenia i załadunku do kontenera.