Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
34 thoughts on “Norweskie złomowisko aut – VW amarok,Audi C3 2.2 Turbo i inne.”
Są auto kasacje w Norwegii na których można kupić części bez problemu. Sam pracuję na kasacji pojazdów w Norwegii, nie ma szans kupna całego auta z takiego szrotu, wszystkie muszą zostać skasowane, taki kraj, a w większości szrotów nie sprzedają żadnych części żeby nie było wycieczek i rozkręcania, po prostu spuszcza się wszystkie płyny ustrojowe i całe auto gniecie w kostkę.
2:00 ta "fajna gablota" to ford econoline chyba F-150, mieliśmy takie cacko w firmie z silnikiem V8 5.7 litra, jazda jak w domowym fotelu z "wysuwanym podnóżkiem", w dalekie trasy to miód z boczkiem .
Szroty w Norwegii są I są też takie które rozbieraja na części. I nazywa to się przeważnie bilopphøggeri albo bil høgg. Samochody uderzone do naprawy są sprzedawane na specjalnych stronach z zamkniętym dostępem tylko dla warsztatów i firm. Sprzedawane są tam przez firmy ubezpieczeniowe. Na finie też był kiedyś ukryty dział z uszkodzonymi samochodami z ukrytym dostępem. Ciężko kupić takie samochody bo szereg formalności trzeba spełnić żeby mogło wrócić na drogi. Nie słyszałem żeby ktoś naprawial auta powypadkowe bo się poprostu nie opłaca skoro czasami nie opłaca się nawet naprawić rozrządu i turbo po przekracza to wartość pojazdu.
w SZwecji jest innaczej jak w Niemczech na szrocie mozesz kupic uzywane czesci Norwegom juz sie pojebalo od dobrobytu zabrac im rope i gaz to beda wpierdalac kamienie bo tam oprocz tego nic nie ma no jest granit norweski na nagrobki sprowadzany stmat norwegia to lewacki kraj tam stopien igwilacji kontroli spolecenstwa jest taki jak w Korei Polnocnej wzorcowy kraj masonow
Są auto kasacje w Norwegii na których można kupić części bez problemu. Sam pracuję na kasacji pojazdów w Norwegii, nie ma szans kupna całego auta z takiego szrotu, wszystkie muszą zostać skasowane, taki kraj, a w większości szrotów nie sprzedają żadnych części żeby nie było wycieczek i rozkręcania, po prostu spuszcza się wszystkie płyny ustrojowe i całe auto gniecie w kostkę.
Amarok z 2.0 biturbo. Silnik padł przy 80 tys.;)
2:20 fajnie nazwałeś te lampy GAY-LOOK
kurde to lepiej wygląda jak większość placów komisowych w Polsce
Szkoda tej Audi C3 2.2 Turbo 🙁
2:00 ta "fajna gablota" to ford econoline chyba F-150, mieliśmy takie cacko w firmie z silnikiem V8 5.7 litra, jazda jak w domowym fotelu z "wysuwanym podnóżkiem", w dalekie trasy to miód z boczkiem .
Dzien dobry i dowidzenia.
ta audice bym ratowal 😀
Możesz napisać na jakich ustawieniach nagrywasz? 4K? 2.7K? i potem przeróbka do 1080? W jakim programie obrabiasz? Dzięki za info.
No co ty Ciekawostki warsztatowe są eleganckie 😉
To stare audi 100 co tam było to 2.2 turbo quattro,legenda. Biore je za każde pieniądze a tam idzie na żyletki..:-(((
Dobre fury na złomie, jeszcze by pojeździły 😀
poszedł do komisu i mowi że to szrot…:)
Na tym zlomie są lepsze auta niż można kupic u handlarzy w polszy
Takie fury tam stoja ze juz lawety z Polski wyjeżdzają 😀 Przecież Polska to najwiekszy warsztat świata 🙂
Dobra, skończcie januszyć. To co na zachodzie od dawna gnije na szrocie w Polsce jeszcze długo polata połapane na sznurek od snopowiązałki i trytytki.
Jest kilka rodzai standardów wtyczek tesla używa TYPE 2 i w Stanach jakiegoś ichniejszego jest jeszcze Chademo Nissan i inne skosno okie oraz CSS
i skupy sa i ze złomu mozesz kupic czesci , sam wykrecasz idziesz do kasy i…. płacisz jak za nowe
Witam ciekawie opowiadasz mnie się podoba łapka w górę leci kolego
tam stoją lepsze fury niż pod moim blokiem
"Ogólnie same trupy stare" w Polsce ekskluzywne auta np. ta B6 , Caddy, Amarok , Golf Pozdro dla Adiego twoja marka nadal żywa 😉
Ale lipa chcesz se kupić kierownicę bo się wytarla i dupa
Najbardziej szkoda tej C3 quattro 🙁
Coś by wybrał nie ma tragedi w polsce większe szroty po ulicach latają.
A tu złom w DK https://www.gedsted-autoophug.dk/bilsalg?c=exportbil&sort=-dato Proszę bardzo jechać kupować brać i naprawiać w PL i cieszyć się zaoszczędzeniem 2-3 tys po naprawie.
sa rozne wtyczki do ladowania ale dostepne sa przejsciowki. ktore nie sa tanie pseudo ekologia i wydebianie kasy za przejsciowki jak firma apple
Szroty w Norwegii są I są też takie które rozbieraja na części. I nazywa to się przeważnie bilopphøggeri albo bil høgg. Samochody uderzone do naprawy są sprzedawane na specjalnych stronach z zamkniętym dostępem tylko dla warsztatów i firm. Sprzedawane są tam przez firmy ubezpieczeniowe. Na finie też był kiedyś ukryty dział z uszkodzonymi samochodami z ukrytym dostępem. Ciężko kupić takie samochody bo szereg formalności trzeba spełnić żeby mogło wrócić na drogi. Nie słyszałem żeby ktoś naprawial auta powypadkowe bo się poprostu nie opłaca skoro czasami nie opłaca się nawet naprawić rozrządu i turbo po przekracza to wartość pojazdu.
Cześć Kolego Pozdrawiam
Już w komentarzach pokazują się Janusze xD
Sam się zdziwiłem,że takie fury na szrocie;)
To audi kupił bym sobie w cenie złomu 🙂
Jakie są ceny u nich takich 10 letnich aut w komisjach czy tyko dilerzy tam sprzedają
w SZwecji jest innaczej jak w Niemczech na szrocie mozesz kupic uzywane czesci Norwegom juz sie pojebalo od dobrobytu zabrac im rope i gaz to beda wpierdalac kamienie bo tam oprocz tego nic nie ma no jest granit norweski na nagrobki sprowadzany stmat norwegia to lewacki kraj tam stopien igwilacji kontroli spolecenstwa jest taki jak w Korei Polnocnej wzorcowy kraj masonow
Niektóre auta jakby trochę go naprawić to fajne fury, ciekaw jestem czy sprzedają w cenie złomu te "złomy" 😉