Masz Recona? Częściej go serwisuj. RockShox Recon RL – pełny serwis.
Oto serwis widelca amortyzowanego RockShox Recon RL, z mojego Marina Hawk Hill. Z koloru oleju i brudu na gąbkach wnioskuję, że dobrze jest częściej go czyścić i smarować. Zrobisz to na trzech poziomach:
– czyszczenie goleni górnych i uszczelek kurzowych z zewnątrz (po każdej jeździe w brudnych warunkach),
– demontaż i czyszczenie goleni dolnych,
– czyszczenie goleni górnych, sprężyny i tłumika.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Fajny film dzięki! Ale mam wrażenie że z powodu tego że życie krótkie i wolę zaryzykować zwykłego karchera od zewnątrz co jakiś czas i ewentualnie wymienić amora całego szczególnie że jak widzę w komentarzach ludzie mają problemy po skręceniu wszystkiego.
Slaby ten film pokazujesz co robisz ale zero szczegolow ile oleju do gornej goleni ile do dolnych co ile jakie przeglady… rzekomy profesionalizm 😛
Witam. Po serwisie nie odbija do końca. Trzeba podnieść ok. 1 cm a po kilku dniach się zapada. Ktoś może miał taki objaw?
Hej .Gdzieś na innym filmiku widziałem jak oringi smarujesz olejem a tutaj smarem .Czy oba sposoby są dobre czy jednak któryś lepszy .Pozdrawiam
Część, mam prośbę odnośnie ilości oleju do Rock Shox Sektor 27,5 czy masz jakąś tabelę gdzie i ile oleju?
Z góry dzięki i pozdro
W ostatnich minutach filmu jaki olej i ile jest wlewany do dolnych lag?
Witam 🙏 bardzo fajny film 👌 pytanko ☝️ czy serwis Rock Shox Reba RL 29 jest podobny do Recon?🙏 Pozdrawiam
Ile oleju lałeś na koncu ze strzykawka
SIemka . Moja dziwczyna ma w rowerze taki amortyzator . nie ma na nim skali ani tej gumki do ustawiania. Wytłumaczy mi ktoś jak go ustawić żeby sprawdzić czy jest 25% skoku ??
Co ile powinno się serwisować tego Recona?
Ziomki na ile Nm dokręcić dolne lagi ?
czy jesli chce na nowo zamoczyc tylko gąbeczki, to musze spuszczac powietrze ?
Jprd….nie wiem Daniel czy sam film montowales czy to czyjas robota, ale jak można przez sześć minut pokazywać napierdzielanie pędzelkami, szczotkami i innymi myjkami..???
No stary, film który mógł mieć najwyżej 5 minut rozciagnales do dokumentu z NG o zwyczajach godowych waleni…. Jezu. Oby jak najmniej takich filmów.
Oglądanie jak omiatasz wszystko pędzelkiem jest straszne. Pomijaj to bo strasznie to jest męczące
Wiesz że jakiś sick biker ci skopiował filmik
Jest możliwość zmiany skoku na 140mm w tym amortyzatorze
Kurde mam Rebe w jednym rowerze z 10 lat i nigdy serwisu nie było, chodzi pięknie. Po dużym błocie myję rower na myjni, wycieram ,smaruje napędy i bangla.
teraz widać że za dużo kawy 😀
Hej, przygotowuje się właśnie do serwisu Recona, zastanawia mnie tylko to, że do sprężyny wlewasz olej, a według manualu producenta w sprężynie w górnej części powinien być tylko wykorzystany smar, proszę o wytłumaczenie 😀
Witam, mam pytanie. Czy jeżeli mój reckon wydaje dźwięki i słychać jakby płyn, to powinienem zacząć sie martwic czy to normalne?
Zamiast używać tego gównianego bio deagreasera w zielonej puszce który nic nie daje, polecam kupić na allegro za parę naście zł, litr alkoholu izopropylowego który wyczyści gąbeczki DOSKONALE, po czyszczeniu szybko wyparuje i mamy czuściutkie gąbeczki do nasączenia nowym olejem.
Czy zamiast smaru srama mogę użyć military grease pn600 koloru czerwonego? Pozdrawiam
Szajbajk …proszę nie używaj klucza nastawnego … kaleczysz wszystko . Tylko nasadowe klucze pls
Witam. Czy może ktoś mi pomóc? Kupiłem REKONA na Allegro z manetką blokady, zamontowałem i nie działa blokada. Manetka rusza blokadą, linka jest naciągnięta ale nie blokuje skoku. Co to może być?
Chyba jednak pozostanę ze swoim Sunturem Duraczem na kolejne 10 lat. Gniotsja nie łamiotsia. Czas wymienić stwardniałe uszczelki i olej… Te powietrzne cuda są strasznie upierdliwe w serwisie.
co to za narzędzie yato którym sie posługujesz ?:D
Jak często zmieniasz gumowe oringi i inne uszczelniacze? Według Rockshoxa powinno się co roku, czyli przy każdym dużym serwisie?
Jeżdżenie tą szczotą po goleniach aż boli. W 1:22 widać piękne zarysowania powyżej uszczelki
Ja czekam na 😁 rock shox RS1 !!!!!!!!!!!! 😁
Mam rock shox pilot po 17 -stu latach i u mnie ciężko z serwisem w Miedzychodzie
Szajbajk proszę powiedz mi co to jest za druga muzyka co to za utwór, bo ba też gram na pianinie i bym się nauczył