Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy warto kupić hybrydę Toyoty ❓ 👍



Wiele osób zastanawia się obecnie nad zakupem samochodu hybrydowego. Przedstawiam własną opinię na ten temat jako użytkownik drugiej już używanej Toyoty hybrydowej.

00:00 wstęp
00:48 omówienie rodzajów hybryd
04:28 wady
09:32 zalety
17:52 moje Priusy
18:42 podsumowanie

Link do całej playlisty związanej z tematami samochodowymi:

music by Tomasz Rogozinski from RouteNote
kontakt również przez https://www.facebook.com/avstudiotomaszrogozinski

#hybrid #hybryda #Toyota

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

42 thoughts on “Czy warto kupić hybrydę Toyoty ❓ 👍

  1. Oglądam Pana recenzje od niedawna. Super robota. Planuję kupić Yaris cross hybrid. Ale mam pytanie. Czy na tzw. postoju w Toyota hybrid bez ruszania można uruchomić silnik spalinowy. Nurtuje mnie to. I czy w ogóle można przez przypadek rozładować przez przypadek bateria tak że auto zostanie unieruchomione. pozdrawiam Tomasz

  2. MAm go ponad rok i to jest to bałem się automatu ale byłem głupi przez 21 lat jeździłem renault clio 1.2.16v mk2 mk3 w sumie Przejechane 650000 km lubiłem renatke w robocie dopiero 20000 ale jestem zadowolony

  3. Ten prius plus ktory masz -w usa jest pod nazwa prius V – od kilku lat juz nie ma go w sprzedazy w usa -ciekawe dlaczego (?) szkoda bo mialem ochote go kupic ze wzgledu na duzo miejsca w srodku!! A uzywane sa bardzo drogie potrafia kosztowac 10 letnie …20 tys $ a nawet 25 tys $

  4. Fajnie, fajnie to zrobiles, brawo bo i oto chodzi w testach, bez pierdol a konkretnie ze swoich doswiadczen, swoich przemysleniach… dodam tylko, iz po wysluchaniu wielu fachmanow na temat Hybryd, m.in. : Pertyna i Kornackiego, ale tez Wahacza orac mechanika, dwa tygodnie temu wyprobowalem Toyote Yaris Cross Hybryd – bylo super a dwa dni pozniej wziolem na caly dzien Reno Arkane Hybryd, po przejechaniu nie cale 300 km srednia na Arkanie wyszla 4,2 l/100. dodam jeszcze, iz rowniez pierwszy raz jezdzilem automatem. W kazdym razie jestem na tyle pod wrazeniem, ze juz zamowilem Reno Captura Hybryde na przyszly rok… Zreszta z tego co wiem, auta juz w niedalekiej przyszlosci to przede wszystkim skrzynia automat no i oczywiscie Hybryda… zatem???

  5. Cieszę się, że trafiłem na ten kanał. Proszę mi powiedzieć, czy w moim przypadku jest sens kupować hybrydę? Jeżdżę do pracy 6km w jedną stronę i po 8h pracy 6km z powrotem co drugi dzień i tak przez 6 dni, czyli 3x12km. Następnie 4 dni nawet do 6 dni auto stoi. I znowu co drugi dzień przez 6 dni. I obawy co do zimy. Nie mam garażu. Raz w miesiącu "trasa" 60km i 2 razy 15km w jedną stronę. Rocznie robię ok. 6-7 tys. km. Praktycznie to chyba najlepiej byłoby jeździć taksówkami. 😉 Pozdrawiam serdecznie.

  6. Z tą jazdą 20 lat toyotą to trochę przesadziłeś bo prędzej ja zje rdza.
    Zgadzam się ze układ hybrydowy jest wytrzymy, mało pali . Ale niestety Japończycy jak i Większość producentów przestali budować samochody które będą jeździły po 20 lat Zobacz sobie na YouTubie kanały gdzie ludzie wykonują konserwację samochodów i pokazują tam samochody nowe dwu trzytygodniowe ,roczne które już mają niewielki nalot rdzy na zawieszeniu bądź śrubach sam posiadałem Toyotę Avensis II generacji sprzedałem ją jak miała już 18 lat naloty na podwoziu były Ale myślę że nowy właściciel który ją kupił jeszcze parę lat pojeździ Dlaczego Dlatego że w tym modelu Toyota stosowała jeszcze jakąkolwiek konserwację fabryczną Natomiast w tej Toyocie którą posiadam teraz a jest to Toyota c-hr z 2017 roku podwozie jest kompletnie gołe Mało tego nawet nie jest polakierowane w kolorze nadwozia jest tylko zapylone czymś co ma niby zabezpieczyć blachy przed czynnikami atmosferycznymi.
    Także jeśli wcale cieszyć się autem Bardzo długo to proponuję Zaraz po zakupie nowego auta z salonu po prostu jest zakonserwować bez tego ani rusz oczywiście karoserii też się to tyczy przydałaby się folia ppf bo większość lakierów na naszych samochodach jest niestety wodna i bardzo słaby jakości można by było powiedzieć że rysa się Od samego patrzenia ale niestety folia ta jest bardzo droga i nie każdego stać na położenie jej na samochodzie

  7. Witam mam pytanie 🤔 mi zawsze bodoba się Sedan obecnie mam VW Bora 1.9 TDI 90 km mieszkam w Niemczech do Polski jeżdżę dwarazy do roku Podoba mi siem Toyota Avensis i myśl właśnie o chbrydzie 🤔 dziękuję za odpowiedź

  8. 7:46 – no własnie, też tak sądzę.,, a ja właśnie dostałem służbową hybrydę od pracodawcy – a poruszam się w 99% po autostradach LOL – już widze zdziwieie szefa, jak zobaczy pierwsze rachunki za paliwo. W dieslu byłem w stanie uzyskać spalanie poniżej 6l/100km – przy prędkościach autostradowych. Hybrydą mam ciągle powyżej 9l/100km – a nie przekraczałem – jak to w nowym aucie – na razie nawet prędkości 120km/h… ekologia Panie 🙂

  9. przyznam się oglądałem cały filmik 1 min przewinąłem i święte słowa w podsumowaniu krótko i konkretnie bez owijania
    sam mam ravke 2016 hybryde i zmieniam na 2019 też hybryde
    żadne szwabskie tylko japońskie i nie ważne że z turcji

  10. Przymierzam się właśnie do zmiany auta. Zastanawiałem się co by było dobre do jazdy po mieście i od czasu do czasu w trasy po 100 i raz, dwa razy w roku jakieś 400km.
    Myślałem i myślałem. Zastanawiałem się nad wszelkimi za i przeciw. Z jednej skrajności przechodziłem w drugą. Od Toyoty Yaris do VW Cady. Plus jakieś auta pośrednie między nimi.
    Przypadkiem podasz szukania Yarisa trafiłem na hybrydę i zacząłem się zastanawiać. Czy w zasadzie nie jest to dobry pomysł.
    Jednak opinie ,,ekspertów" którzy widzieli te auta na zdjęciach mocno mnie przerażały.
    Trafiłem na ten kanał i coraz bardziej przekonuję się do zakupu hybrydy od Toyoty.
    Chyba będzie to Prius, ponieważ czasami większy bagażnik jednak się przydaje.

  11. Witam ! Chciałbym zapytać czy ten samochód toyota prius+ od produkcji maja skrzynie E-CVT , bo słyszałem ze ta skrzynia e-cvt jest bezawaryjny!!! Dużo moi znajomy oraz rodzina jeżdżą toyoty hybrydy i się wogole nie psują , i jestem naprawdę w szoku 🙂

  12. Ciekawy filmik, wiele istotnych informacji. Mnie jednak nurtuje pytanie, czy warto kupić hybrydę z napędem AWD i jak to się ma do dynamiki jazdy, zużycia paliwa itp. Z wstępnych analiz wyszło mi, że silnik spalinowy w hybrydzie z napędem tylko na jedną oś ma ponad 170km, a przy napędzie na dwie osie nieco ponad 150km. Mowa tutaj o Corolli Cross 2.0. Z tego co wiem to w Rav 4 miało to sens ale w tym przypadku po obejrzeniu filmiku mam wątpliwości czy warto wydać dodatkowe 10 tyś. Mieszkam w mieście, praca poza miastem, raz w tygodniu autostrada. Będę wdzięczny za podpowiedź.

  13. Jeżdżę Toyotą Yaris Cross klasyczna hybryda skrzynia automatyczna napęd na 4 koła faktycznie autko świetne do miasta i nie tylko co do wygłuszenia wnętrza ma Pan rację przy wyższych obrotach silnik zaczyna bardzo hałasowac mogło by być ciszej

  14. Miałem w zyciu sporo samochodow. Benzyny,ropniaki ale w końcu wylądowałem w aurisie 2. Moje osobiste zdanie ze jak hybryda to toyota… Oni to juz od lat klepią wiec w nowinki innych marek troche bym sie bał….
    Nastepny jesli sie zdecyduje to elektryk…
    Tesla fajna ino duża… Może nissan leaf. Sprawdzony jak toyota, mnóstwo ich… No i mały…
    W aurisie co jest smieszne to budowanie historii auta. Nic sie nie psuje więc poza rachunkami za inspekcję nie jestesmy w stanie nic podczas sprzedazy przedstawic kupującemu…
    Inspekcja,wymiana oleju i filtrow i raz żarówek…to wszystko czym na dzis dysponuję po 80tyś kilometrow….

  15. Zastanawiam się nad corolla 2.0 hybryda kombi 80%miasto reszta autostrada. Czyli mówisz żeby nie bać się przebiegu tak?! Chce nabyć z salonu ale uzywke pozostawiona w rozliczeniu. Ma to sens?

  16. Super film, ja narazie mam od pół roku 9 letnią toyotę estime import z Japonii, z silnikiem 2.4L średnie spalanie mam jak na razie ok 8L. Auto ma przejechane 155k KM wymieniłem tarcze i klocki jak na razie, teraz będzie serwis olejowy. W tym roku jeszcze czeka mnie wymiana amortyzatorów z tyłu gdyż zaczynają się lekko pocić, ale cena za 2 u dealera to 150€ więc nie ma tak źle. Co do wygłuszenia to nie narzekam na hałas silnika bądź otoczenia jadąc z prędkością do 100kmh w Irlandii i tak tylko na niektórych odcinkach autostrad można jeździć 120kmh.

  17. Cześć od pół roku jeżdżę toyotą prius 3 generacji i jestem bardzo zadowolony.W mieście oszczędny, cichy i bardzo wygodny.Mam pytanie dlaczego od razu po zakupie wyczyściłeś dolot i zawór egr?Powinno się to czyścić przy jakimś tam przebiegu czy może świecił się chec k?

  18. W zeszłym roku otrzymałem do dyspozycji hybrydę toyoty jako auto służbowe dokładnie chodzi o corollę sedan. Początkowo podchodziłem do tego samochodu jak pies do jeża. Potwierdzam wszystko co zostało powiedziane w materiale filmowym. Obecnie samochód ma przejechane 40 000 km przez 11 miesięcy. W mieście spalanie około 5,3-5,5 l/100km. W trasie przy prędkości 120-130 km głownie trasa S8 Warszawa Wrocław spalanie 6,1 l/100km przy czym przy prędkości 140-150 km robi się 9-9,8/100km. Moim zdaniem przekładnia ecvt to wada i największa zaleta w tym aucie, dla mnie zalety tej przekładni są dużo większe niż wady zawsze ceniłem sobie płynność jazdy, a nie wrażenia sportowe(wcześniej używałem kii ceed 1,6 benzyna turbo w automacie z łopatkami do zmiany biegów co było przydawało się na trasie) mimo wszystko nawet przy jeździe w trasie wybrałbym toyotę można użyć trybu sport, który właściwie tylko szybciej zmienia przełożenia i ma wpływ na zużycie paliwa (zwiększa je). Jedyne co bym dodał to, że hybryda ze startu na światłach zbiera się świetnie i przy niskich miejskich prędkościach znacznie ułatwia manewrowanie czy włączanie się do ruchu. Największą wadą jest wygłuszenie co nigdy nie było mocną stroną toyoty. Dziękuję za materiał, pozdrawiam użytkowników.

  19. Toyota Corolla 1.6 silnik 132km, prędkość maksymalna 220 km/h. Przy szybkości 180 km jedzie lekko bez wysiłku, radio normalnie się słucha. Na długie trasy idealne auto. W środku duża, wygodna. I takie wspaniałe auto wycowali, a wprowadzili hybrydę – auto nie nadające się do tras długich, ani do prędkości. Nigdy więcej Toyoty!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!