Slides Show

VTEM skitter
VTEM skitter
VTEM skitter

Naprawa akumulatora trakcyjnego HV w Toyocie Auris II

auris 2Auris obok Priusa to najpopularniejsze auto hybrydowe na Polskim rynku. Te modele często dzielnie służą jako taxi lub w przewozie osób. Do samochodów hybrydowych przekonuje się co raz większa ilość klientów indywidualnych. Opisywane auto które trafiło na regenerację baterii HV to Auris combi z 2013r i przebiegiem ponad 260 tysięcy km wykonanym głównie w mieście.

 

Problem z baterią objawiał się pracą silnika w trybie awaryjnym - bardzo mała moc silnika spalinowego, ogólnym błędem Check Hybrid System oraz głośna praca wentylatora baterii hybrydowej. Samochód dojechał o własnych siłach do naszej siedziby jednak problem z akumulatorem trakcyjnym powodował cykliczne gaśniecie silnika spalinowego. Ze względu na komercyjne zastosowanie samochodu istotnym czynnikiem był krótki czas realizacji naprawy baterii.

 

W tym przypadku w ciągu kilku godzin zamontowaliśmy akumulator trakcyjny po regeneracji a uzupełnieniem było wykasowanie błędów oraz przegląd instalacji wysokiego napięcia.

 

Tego samego dnia roboczego auto wróciło do pracy, a zadowolony klient otrzymał od JD Serwis gwarancję na 12 miesięcy bez limitu kilometrów. Bateria klienta zostanie poddana profesjonalnemu procesowi regeneracji i ponownie wróci do działania.

 

Auris2 battery01