Slides Show

VTEM skitter
VTEM skitter
VTEM skitter

Volvo V60 Plug in HybridHybryda o której zapomniał świat czyli Volvo V60 Plug-in Hybrid

    Oszczędne, nowoczesne, bardzo mocne z napędem na cztery koła o sportowych osiągach - takie jest Volvo V60 Hybrid I generacji. Powyższe cechy to przepis na rynkowy sukces, jednak w tym przypadku coś poszło nie tak i nawet mało osób wie o istnieniu takiej wersji napędowej, nie wspominając już o marginalnym udziale w rynku.

    Układ hybrydowy to konstrukcja unikatowa. Bardzo mocny diesel, trójfazowy generator w formie alternatora, elektryczny silnik napędzający tylną oś i akumulator hybrydowy o pojemności 12 kWh wykonana w technologi Li-Ion wyprodukowana na ogniwach LG. Wbudowana bateria w bagażniku pozwala na przejechanie około 50 km w trybie elektrycznym.

Zalety hybrydy Volvo to doskonała dynamika w trasie oraz możliwość poruszania się na prądzie przy niskich zakładanych przebiegach.

    Wady Volvo Plug-In Hybrid to nagminne awarie klimatyzacji (zasilania wysokim napięciem z układu hybrydowego). Biorąc pod uwagę małą ilość egzemplarzy na polskim rynku ciężko nam wskazać typowe problemy tej hybrydy. Poza problemem z klimatyzacją spotkaliśmy się z awarią generatora.

volvo v60 hybrid 4

JD Serwis

ul. Połczyńska 21a/4

01-377 Warszawa

Tel. 22 298 65 45