Slides Show

VTEM skitter
VTEM skitter
VTEM skitter

BMW ActiveHybrid7

BMW 7 Hybrid nie odpala po długim postoju.

     W raz z postępem w motoryzacji niemiecki producent z Monachium intensywnie rozwija gamę hybrydowych modeli na globalnym rynku.

     Pierwszym masowym modelem z napędem hybrydowym była seria 7 Active Hybrid generacji F01, debiutująca w 2008 roku. Samochód napędzał silnik V8 a rotor hybrydowy wspomagał silnik spalinowy skromnymi 15kW. Cały system wraz z baterią podobny do zastosowanego w Mercedesie S klasa W221.

     Ze względu na tzw soft-hybrid w powyższym modelu wspomaganie hybrydowe jest nieodczuwalne zarówno w jeździe jak i w spalaniu, jedyne zalety to przywileje w centrum wybranych światowych miast przysługujące hybrydom oraz samopoczucie bycia ekologicznym. Z wad w przypadku nowego auta to zdecydowanie wyższa cena niż porównywalny klasyczny benzyniak. W przypadku auta używanego 10 letniego gdzie tysiące kilometrów i blask świetności dawno minął napęd hybrydowy oznacza problem oraz kosztowne naprawy. Warto wspomnieć, że uszkodzona bateria hybrydowa BMW, to nie tylko kontrolka awarii na desce czy niski zasięg na silniku elektrycznym ale brak możliwości uruchomienia silnika benzynowego.

 

Nowa era hybrydowa BMW - ofensywa modeli i ich bolączki

 

active hibrid7

     Kolejne podejście BMW do nowoczesnych napędów to Activ Hybrid 5 generacji F10, ta sama technologia również w BMW serii 330e F30. Nowa myśl technologiczna, poprawione rozwiązania, generator o mocy 40 kW, większa pojemność baterii, lepsze oprogramowanie, wersje ładowane PLUG-IN. Poprawiona technologia wędruję do kolejnych modeli np. do BMW 255xe iPerformace czy X5 xDrive 40e.

 

Kilka słów o bolączkach nowych hybryd od BMW

 

Nieplanowana przeprowadzka bez auta ?

Auto sprowadzone po kolizji ?

Poważna awaria mechaniczna ?

Samochód sprowadzony z USA ?

 

     Wszystkie powyższe sytuacje mogą się przyczynić do rozładowania baterii hybrydowej poniżej poziomu pracy, przez co auto nie uruchomi się. BMW hybrid które po postoju nie odpala to nasz częsty gość. Wielu klientów z odległych zakątków kraju przysyła samą baterię (okolice 46 kg) w celu przywrócenia jej sprawności

Wykonujemy kompleksową usługę obejmującą:

 

- Pomiar napięcia na poszczególnych celachf01 battery

- Pomiar rezystancji wewnętrznej pakietów ogniw LI-ION

- Ładowanie zgodnie z zalecanym przebiegiem

- Balansowanie poziomu napięć wszystkich ogniw

- Pomiary pod obciążeniem

 

Tak przeprowadzana usługa gwarantuje baterię gotową do działania w aucie nawet po długim postoju.

 

W razie pytań służymy pomocą.

JD Serwis

ul. Połczyńska 21a/4

01-377 Warszawa

Tel. 22 298 65 45