Slides Show

VTEM skitter
VTEM skitter
VTEM skitter

SMG180Naprawa elektrycznego samochodu dostawczego to temat już nam znany. Regeneracja baterii trakcyjnej w samochodzie ciężarowym - na chwilę obecną nie mieliśmy takiej przyjemności jednak chętnie podejmiemy takie wyzwanie.

 

     W obecnych czasach elektryfikacji gdzie trendy wskazują konwersję na prąd wszystkiego co się porusza pomysł nie ominął naczep ciągników siodłowych !

 

 

 

Duży producent osi do naczep, firma SAF zamierza oferować swoim klientom wersję wyposażone w układ hybrydowy który odzyskuje energię podczas hamowania i wspomaga ruszenie składu za pomocą tego samego silnika które pełni również funkcję generatora energii.

Pojemność oraz technologia w jakiej będzie wykonany akumulator na chwilę obecną nie jest znana, możliwe, że będzie to konfigurowalne w zależności od przeznaczenia naczepy.

Niemiecki Bosch również przygotował ofertę skierowaną do producentów osi. Bosch oferuję silniki bez szczotkowe które również pracują zarówno jako generator oraz napęd oraz współpracujące z nimi falowniki. Oferta Boscha opiera się o silnik SMG180 który napędza takie auta jak hybrydowy Peugeot 508 RXH czy elektrycznego Smarta ForTwo.

JD Serwis

ul. Połczyńska 21a/4

01-377 Warszawa

Tel. 22 298 65 45